Samantha Shannon: A Mímes Rend

Mert azonnal kellett a folytatás. :)




Fülszöveg:


Paige a Csontszüret sorozat első kötetének végén kiszabadul a Sheol I brutális világából, de a bajok csak most kezdődnek: sok szökevény még mindig bujkál, őt pedig mind közül a legveszélyesebbnek nyilvánították… Ahogy a Scion mindent látó szeme Paige után fordul, a mímeslordok és mímeskirálynők bandái számára összehívják az Abnormális Unió tanácsát. Jaxon Hall és a Hét Pecsét vezető szerepre készül, de egy végzetes fenyegetés híre terjed a látók között, és mindenhol sötét titkok sejlenek.
Eredeti megjelenés éve: 2015 

Véleményem:

Beszerzés ideje: 2015. szeptember 14.
2015. október 11., 22:49
 Athenaeum, Budapest, 2015
558 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789632934501 · FordítottaBottka Sándor Mátyás
>

*
Hűha!
Először is, nagyon szép a borító, de sajnálom, hogy nem passzol az első részhez. Még a gerinc sem.


Ahogy az első résznél is, ezt a könyvet sem tudtam gyorsan olvasni. Nem is akarom. Imádom ezt a világot és élvezem, hogy napokig, 1 hétig a „részese” lehetek.


Az elején itt-ott kicsit vontatottnak éreztem, de nyilván ezekre a részekre is szükség volt a könyv felépítéséhez. Hiányzott a Nagymester jelenléte is, a felbukkanásával ismét meglódult a cselekmény. A vége pedig… hűha! Alig kaptam levegőt! Izgalmas, letehetetlen volt. Akció, csavarok, pörgés! Csak úgy faltam a sorokat.
Szeretem Paige és a Nagymester kapcsolatát. Egyik sem akadályozza a másikat semmiben. Nem akarják megmondani mit tegyen a másik, nem akarják hátráltatni egymást. Egyszerűen csak elfogadják a másik döntését és segítik azt.
Paige sokat változott, végig követhetjük a jellemfejlődését. Tetszik az új Paige.
A Nagymester pedig A Nagymester. Úgy szeretem, ahogy van. ^^
Jaxon sajnos nem lepett meg. Sejtettem, ami kiderült róla…


Jaaaj! Ide a következő részt!!! Most!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.